2015. február 21., szombat

Facebook in Blog.....

Aki esetleg nem csatlakozott a Facebook csoporthoz, annak kirakom ide is, hogy ne legyen semmivel sem lemaradva. ;) :)

Sziasztok Drágák! 
Annak aki még nem olvasta az újabb fejezetet, annak mondanám, hogy a következő rész az Utolsó lesz. Egy évvel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy máris vége. Érdekes számomra, hogy nem lesz 80.rész, 90.rész, 100.rész; 2.évad, vagy akár 3.évad. Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen az utolsó fejezetben? Mit írjak nektek az utolsó fejezetbe? Miről szóljon az utolsó fejezet? És a legfontosabb, hogy legyen-e az utolsó fejezet után folytatás? Szívem szerint erre a kérdésre mindig Igen volt a válasz. Viszont az agyam tudja, hogy az a helyes, hogy Nem és most az egyszer az agyamra hallgatok. Kinga egy olyan jellem, aki sokszor inkább az agyára hallgat mintsem a szívére. Nálam ez fordítva van. Mindig a szívemre hallgatok (Barátnőm szerint, szavaival élve, ebbe fogok bele dögleni). De most én is az agyamra hallgatok és nem folytatom. Hiszen az már csak erőltetett lenne, meg nem is tudnék már mit írni. És őszintén: Kinőttem már ezt a történetet. 
Természetesen fogok még írni, mert már az életem egy kis része az írás, képtelen lennék nélküle élni. Szeretnék írni Magamnak, Nektek, Mindenkinek! Újabb történetem is lesz nem sokára, és szerintem még sok, de az biztos, hogy még egy ilyen nem lesz, mint pl.: Legjobb barátok összejönnek. Ha csak az illetők nem melegek, mert tervezek írni egy ilyen történetet.. De az még jóval később lesz, nem is biztos, hogy megvalósul. A többi történeteimben valamilyen szinten a tánccal találkozni fogtok. Szeretek róla írni, hiszen én is csinálom már kicsit több mint egy éve, és nem tervezem abba hagyni a közel jövőben. 
Nos...Ígérem nemsokára jelentkezem az újabb, egyben utolsó fejezettel! Akár mennyire is fáj ezt mondanom/írnom, de: Sietek vele! 
Puszi Mindenkinek! 
Nem is gondolná az ember, hogy milyen nehéz 20 db The End feliratú
képet keresni, amit aztán meg is kell rajzolni, lefényképeznie,
és összeszerkesztenie.... :D <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése