2015. február 14., szombat

Facebook csoport! & Valentines Day

Sziasztok Cukikáim! :D Arra gondoltam csinálok egy Facebook csoportot, viszont ahhoz az kell, hogy még az elkészítésnél minimum egy embert hozzá tegyek. Sajnos közületek egyikőtök sem az ismerősöm Facebookon és azoknak kell lennünk, hogy egyáltalán el tudjam készíteni. Szóval... Valaki van, aki bejelölne, hogy elkészíthessem a csopit?? Légyszii, mihamarabb valaki! :D <3 <3
Itt találtok:

hps:tt//www.facebook.com/petra.fuzesi

Puszii Mindenkinek!! <3 :)

U.i.: Legújabb kapcsolatom vele van: Mr.Nutella. Valentin napon, miért is ne? Hisz' tegnap szakítottam a fiúmmal. (Valentin nap előtt. Nem bunkóság ez?)
Nektek pedig Boldog Valentin napot Édeskéim!! ;) :* <3

.
/Szerelem a levegőben/ :D

Kb. Én is.

Saját kis "ajándékom" Nektek. Nem ez lett a legszebb munkám, sőt. De azért szeretettel csináltam nektek. :D <3

2 megjegyzés:

  1. Hát ez..naon cukiiiiii! Én bejelollek ha persze nem baj!<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!! Mind kettőt, mert ezzel igen csak sokat segítettél!! :) <3

      Törlés