2015. február 28., szombat

Díjam


Sziasztok Drágák! 
Amit most mondok, hát... Nem gondoltam volna, hogy megtörténik vagy ezzel a bloggal legalább is. Viszont nagyon örülök neki! 

Kaptam egy díjat Kitty Charmmy-tól A szellemlány blog írójától. Amit nagyon-nagyon köszönök neked még egyszer Csajszi! :) ;) 
.

Szabályok:
  • Rakd ki kitől van
  • Írj magadról 10 dolgot
  • Válaszolj 10 kérdésre
  • Tegyél fel 10 kérdést
  • Küld tovább 10 embernek
10 Dolog Rólam:
1. 12 éves vagyok, 4 hónap múlva t
öltöm be a tízen hármat. 
2.Imádok a zenét, a táncot, minden ami művészeti.
3.Hip-Hop, Modern táncolok.
4.Imádok enni, és ez sajnos egy kicsit látszik is rajtam.
5.Gyűlölöm a tesi órákat, kivéve amikor focizunk.
6. Van egy Kutyusom akit Málnának hívnak. :D
7. Egyszer mikor kicsi voltam neki mentem a Tesco üveg ajtajának, mert azt hittem nincs ott semmi, ezért van a homlokomon, a hajam tövében egy kicsi sebhely. :D :3
8. Nővérem Antiszociálisnak gondol pedig csak van egy olyan határ nálam, amikor azt mondom az emberekre, hogy "Elég!" De amúgy örök-izgő-mozgó vagyok. :D
9. Van egy 22 éves bátyám, egy 23 éves nővérem, és egy 25 éves bátyám. Meg egy féltesóm is, akivel nem tartjuk a kapcsolatot, azt hiszem ő 28 éves. Ja, és fél-nagynéni vagyok, vagy mi. :D (féltesómnak van egy kislánya és kisfia)
10. 7 év alatt hatszor költöztem.

Válaszaim a 10 kérdésre:
1.Mióta írsz blogot?
11 éves korom óta, vagyis 1 éve.
2.Fantasy vagy valódi történet?
Fantasy, mert rengeteg hülyeség van az agyamban, Igazi mert a legtöbb dolog velem történt meg. :D
3.Mi szeretnél lenni?
Fúú hát nem tudom. Napok óta ezen gondolkozom. Bár, a gimiig van 2 és fél évem még. Azt hiszem vagy Fodrász (de valami jó helyen dolgozni, nem pedig azok a béna kis helyeken) vagy valami művészeti suliba mennék. De az is lehet, hogy Baba-Ápolónőnek megyek barátnőmmel tovább a gimiben. 
4.Mit olvastál legutoljára?
Könyv: Egy ikerpár titkos naplója
Blog: HellDancer
5.Miért pont ez a blogod címe?
Azért, mert ennek köze van a történethez, mert én is táncolok, és mert nem tudtam mit kitalálni. :D (Nem vagyok jó cím adásokban :D )
6.Mi a kedvenc évszakod? 
A tavasz és az ősz.
7.Ha te választhattad volna mi lenne a neved? 
Szerintem maradna a Petra, de a Kinga is tetszik. Csak mert egyiket sem lehet nagyon becézni. :3
8.Ki a kedvenc színészed/színésznőd? 
Úú, hát nem tudom. Rengeteg van. Színésznő valószínűleg Nina Dobrev, de ezen kívül még Rengeteg van!! :)
9.Írj egy-egy jó és rossz tulajdonságot magadról!
Rossz: Túl hamar bízok meg az emberekben.
Jó: Túl nagy a fantáziám, de ez nem csak jó, néha. :)
10. Mi az amit legszívesebben csinálsz? 
Zenét hallgatok, Táncolok, és Rajzolok. Ezek azok, amik Mindig megnyugtatnak, de leginkább a táncolás. :3

10 Kérdésem:
1.Miért írsz?
2.Mi az amit mindennél jobban szeretsz /akár csinálni, akár tárgy/?
3. Legtöbbször milyen zenét hallgatsz ha írsz?
4. Mi a kedvenc hobbid?
5. Írj magadról, jó és rossz tulajdonságokat!
6. Milyen vagy? /Örök mozgó, vagy punnyadós/
7. Miért ezt a címet választottad a blogodnak?
8. Ki a kedvenc íród?
9. Mit érzel amikor írsz?
10. Milyen kultúra vonz Téged?

10 blog, akinek küldöm: 
A vámpír nem jár egyedül

Little Random

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat Kitty!! :)
Puszi! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése