2015. február 23., hétfő

Epilógus - Együtt

Sziasztok Drágáim! Nos... Itt lenne az Epilógus is. Rövid lett, de annál tartalmasabb.
Mást nem igen tudnék hozzá fűzni.
Puszi Mindenkinek! <3 <3 <3

-Zene-


Epilógus - Együtt


- Gyönyörűek ezek a ruhák! - nézek le a lelátóról a színpadra, ahol gyönyörű menyasszonyi ruhákban modellek sétálnak. Anna elhozott egy divatbemutatóra, ahol csoda szép menyasszonyi ruhákban sétálnak a lányok, akiknek többségét ismerem személyesen is. Persze Kitti azonnal jönni akart és magával rángatta Zaynt is, én pedig Nándit.
- Melyik tetszik a legjobban? - kérdi Nándi miközben hátulról átölel és állát vállamon pihenteti.
- Az. - mutatok egy pánt nélküli csodaszép hófehér ruhára. Derékig egészen sima, onnantól lefelé pedig kicsit fodros, de nincs túlzásba véve.
- Jól állna. - hümmög fülembe. Csoda szép az a ruha. Már az öltözőben is kinéztem magamnak, Anna pedig megengedte, hogy felpróbáljam. Nagyon szép, és nem is szoros annyira felül így gömbölyödő pocakom sem látszódott annyira. De hisz hova is gömbölyödne ha még csak pár hetes?
- Tudom. - felelek, és szembe fordulok vele.
- Tudod? - ráncolja szemöldökét értetlenül.
- Felpróbáltam. - mondom mosolyogva. Elsőnek hitetlenül néz rám, majd elneveti magát csendesen.
- Mi lenne ha elmennénk vacsorázni a kedvenc éttermedbe? - kérdi hirtelen témát váltva, amin csodálkozom.
- Oké. - vonok vállat, majd kézen fogva hagyjuk el az épületet. Amikor Nándi kocsijához értünk illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót, majd miután beszálltam, megkerülte az autót és beült mellém. Út közben Kittinek dobtam egy SMS-t, hogy elmentünk, ne keressenek. Nándi valóban a kedvenc éttermembe hozott, ahol többnyire Spanyol illetve Olasz ételeket szolgálnak ki. A szokásos asztalunkat kaptuk, mivel már szinte törzsvendégek vagyunk. Még szerencse, hogy elegánsan öltöztem fel a divatbemutatóra így az étterembe is megfelelő volt az öltözékem.
- Meg kéne venned azt a ruhát. - mondja Nándi, amikor elment a pincér aki felvette a rendelésünk.
- Melyiket? - ráncolom értetlenül szemöldököm.
- Amit a bemutatón mutattál. - feleli. Miért fontos neki annyira az az esküvői ruha, ha máskor semmilyen ruhámmal nem foglalkozik?
- Miért kéne? - kicsit félre biccentett fejjel nézek rá kérdőn. Már nem tudott felelni ugyan is meghozták az ételeinket. Viszont a pincér nem azt hozta amit kértem. Egy kicsi süteményt hozott, ami előtt egy fekete doboz állt. A süteményre pedig feliratot is tettek. Kíváncsian olvastam el mit írtak marcipánnal a kedvenc süteményemre.
"Hozzám jössz feleségül?"
Amikor elolvastam elállt a lélegzetem is. Kezeimet szám elé kaptam és kikerekedett szemekkel figyeltem, amint Nándi feláll, elveszi a kis fekete dobozt a tányéromról, és letérdel elém.
- Szigeti Kinga Elena. Megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - nyitja fel a doboz tetejét. Tipikus filmbe illő jelenet volt.
- Igen! Ezerszer is igen! - felelek boldogan és hitetlenkedve nézem, amint Nándi az ujjamra húzza az egyszerű, még is nagyon gyönyörű gyűrűt. Boldogságtól csillogó szemekkel néz fel rám, majd miután felállt engem is felhúz magához. Szorosan tart derekamnál fogva és megcsókol.
- Ne tarts ilyen szorosan! - kuncogok fel szorítása alatt. - Még a végén valami baja lesz a lányunknak. - mondom mire ő elsőnek értetlenül, majd döbbenten végül pedig boldogan néz rám.
- Lányunknak? - kérdez vissza végül.
- Vagy fiúnknak. - bólogatok mosolyogva. Öt éve járunk, Kitti szerint épp ideje, hogy legyen egy aranyos kisbabánk. Húszon két évesen nem gondolná az ember, hogy olyan boldogságot is fog érezni, mint egy kamasz lány. A szívem hevesen vert, térdeim remegett és minden más érzés is társult, amit egy szerelmes kamaszlány érez.
- Ennél boldogabbá nem is tehettél volna! - suttogja aranyosan mélyen szemeimbe nézve, majd ha még lehetséges az, még gyengédebben megcsókol.
- Szeretlek! - suttogja amikor ajkaink elválnak egymástól.
- Szeretlek! - suttogom én is homlokomat az övének támasztva, míg egyik kezem akaratlanul is hasamra simul. Ott viszont Nándi kezével találkozik össze az enyém.
- Mindig, de mindig együtt leszünk! - teszem még hozzá, mire Nándinak egy aranyos mosoly kúszik arcára.
- Mindig! - Feleli ő is, és megint megcsókol.
Ezzel, hogy megkérte a kezem, és lesz egy kisbabánk sok mindent jelent, de nekem most egyből két dolog jut eszembe. Az egyik, hogy ez is bizonyítja; Felnőttünk. Együtt nőttünk fel és együtt is maradunk mindig. A másik pedig, hogy ennél már csak szebb perceket élünk meg.
Együtt.

11 megjegyzés:

  1. Sírok...😞😊😊😊😘😘😘😘😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! :D :/ :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Törlés
  2. Uram Atyám! Elakadt a szavam is! Azt a rohadt! Imádom őket! Olyan kis aranyosak együtt! Na meg most komolyan: milyen aranyos lehet egy Nándi-baba? Imádom ez a részt és egyszerűen gyönyörűen oldottad mag a befejezést! Mióta csak a blogodra találtam, azt a pillanatot vártam, hogy Kinga és Nándi összejöjjön, viszont most mást szeretnék! Azt szeretném, ha sosem érne véget! Azt szeretném, ha tovább izgulhatnék kettőjükért! Azt szeretném, hogy ez az egész megmaradjon és sose kelljen hiányolnom! Azt akarom, hogy továbbra is fogjam a fejem Kinga hülyeségein! Azt akarom, hogy Kittit lássam, szokásos őrült viselkedésével. Látni akarom Danit, amint még hülyébb, mint Kitti! Olvasni akarok Alináról, aki mindig mindenben támogatja kedvenc húgát! Egyszerűen vissza akarom kapni ezt az egészet! Persze még ezerszer visszaolvasom majd a történetet, de az már nem ugyanaz. Másodjára már nem lehet annyira izgulni a szereplőkkel együtt. Nem lehet epekedve várni a kövi részt, mert már megvan és automatikusan mehetsz tovább! Eddig mindig azt kértem, hogy hozd gyorsan a kövi részt, de sajnos már nem tehetem! Sőt, mi több! Most megbántam, hogy ennyire akartam a kövi részeket, mert most már csak az pörög a fejemben, hogy vége. Ennyi, nincs tovább! Pedig én azt szerettem volna, ha ez az egész örökké tart! Hiányozni fog minden egyes szereplő, de legfőképpen maga a történet! Hisz bármennyire is úgy tűnhetett, hogy csak Nándi miatt olvastam ezt a blogot, az nem volt igaz. A történet miatt olvastam! azért olvastam, mert imádtam mindent belőle és annyira de annyira nyomasztó, hogy már nem olvashatom tovább! Olyan, mintha kiszakitottak volna egy darabot a lényemből, mintha minden megváltozott volna! Ezért csak egyet tehetek: Sok sikert kivánok továbbra is, mert egy csodás iró vagy! A további történeteidet is imádni fogom, ebben biztos vagyok! És legfőképpen remélem, hogy egyszer majd nem csak egy blogot olvashatok tőled, hanem egy könyvet: egy csodás könyvet! Végtelenszer végtelen sziv jár neked! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ xoxo IL
    U.i: Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a csodálatos történetnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus kulcs, sírok! Az elején még nevettem a Nándi-babán, de most már sírok. Azt, hogy miért nem tudom. Csak sírok.
      Tudod... Nővérem szerint minden jó egyszer véget ér. Nem feltétlenül rosszul, van, hogy jól, de minden véget ér. Nos, én is rákérdeztem; Miért? Erre egyikünk sem tudta a választ. Most viszont itt egy válasz: Most van itt az ideje. Ilyenkor az ember ráordítana a másikra legszívesebben, hogy "De miéééért?" Vagy csak én vagyok ilyen pszichopata? Mindegy..
      Tudod, a legrosszabb, hogy ezeket a dolgokat már én sem látom többé. Igen, ezeknek többségét átéltem. Hiszen olyan hülye vagyok néha mint Kinga. Barátnőm olyan őrült, mint Kitti. Bátyám kiköpött olyan, mint Dani. Nővérem a legjobb nővér a világon, csak mint Alina. Nyilván évek múlva én is vissza olvasom, de nekem sem lesz már ugyan az. Ez az életem. Nem konkrétan ilyen, de az életem egy része, az életemben szereplő fontos emberei egy része szerepelnek benne. Dani hülyeségei nem lesznek olyan valósak már mikor őjra olvasod, csak úgy mint nekem bátyámé. Alina bölcs szavai már nem lesznek olyan újak, mint nekem nővéremé.
      Köszönöm, hogy mindig annyi komit kaptam tőled, mindig sikerült megnevettetned!! Vagy most éppen megsiratnod.
      Én is remélem, hogy egyszer majd bármelyik történetemet kiadhatom, és ha igen tőled várom először a véleményt, hiszen azt hiszem ez alatt az egy év alatt simán meg van már köztünk nem csak az író-olvasó kapcsolat hanem a barátnő-barátnő kapcsolat is. :)
      Végtelenszer végtelen szív neked is! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
      U.i.: Én köszönöm, hogy ilyen nagyszerű olvasóm, egyben barátommá is váltál!

      Törlés
    2. Tudod mi az ironikus? A Nándi-babáná még én is nevettem, de utána, ahogy csak jöttek a szavak, észrevettem, hogy már sirva irok! És most megint sirok, mert Istenem, nem tudom mért, csak a válaszod miatt. Örülök, hogy barátodnak tartasz, mert nem csak te öntötted ki a lelked nekünk, hanem én is neked. Elmeséltem pár dolgot, amit nem sokan tudnak és örülök, hogy volt kinek elmondanom :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :***

      Törlés
    3. Örülök, hogy elmondtad nekem ezeket a dolgokat!! :*** <3 <3 <3 <3 <3 :)
      Igazából én még most is itt sírnék, ha anya nem küldött volna el fürdeni. :D

      Törlés
  3. Nem írod meg Kingék gyereke történetét? Nem tolakodás, de annyira jó lenne. Ígérd meg, hogy elgondolkodsz ezen! Légyszi!
    ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem veszem tolakodásnak, sőt! Hízelgő, hogy van aki még erre is gondolt, és olvasná is. Megígérem, hogy elgondolkozom ezen! :) Jó ötletnek tartom, de nem vagyok benne biztos. Egy felem úgy gondolja szuper ötlet, egy másik pedig, hogy nem kell, hisz az már csak túl lenne bonyolítva.
      De ígérem tényleg elgondolkozom rajta!!! :) <3 <3 <3

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Rengeteg blogot olvastam mar es megfogadtam hogy abbahagyom a folytonos blogolvasast mert mindig csak Harry Styles-rol szolt az osszes blog de ahogyan olvastam ezt a blogodat annyira jo volt es eloszor de elvezettel olvastam es alig akartam abbahagyni az olvasast :) es mostmar kivancsi vagyok a tobbi blogodra is mert ha ez ilyen jo lett a tobbi sem lehet rossz ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!
      Furcsa volt több, mint fél év után újra benézni erre a blogra is. :)
      Örülök, hogy mielőtt leálltál a blogolvasásról még ezért ezt elolvastad. :D Jó magam is blogfüggő vagyok szóval ha azóta sikerült rájönnöd, hogy miként lehetne leállni várom válaszod :'D
      Nem tudom olvastad-e más blogjaim, de a profilomra rákattintva ha gondolod ott megtalálhatod őket. :)
      Puszii <3 <3
      NiSzi xx

      Törlés