2014. július 4., péntek

Tájékoztató. :)

Sziasztok. :) Ez most egy kis tájékoztató lesz. :)

1. Sokan kérdezték (vagy adták ezt a tanácsot) miért nem írok több szemszögből
?
Nos, a válaszom az, hogy: azért nem írok más szereplőim szemszögéből, mert szerintem például, hogy az egyik srác szemszögéből írom, szerintem lány létemre nem tudom azokat a gondolatokat leírni amik igazán egy fiú gondolataiba vannak, és ha megpróbálnám, lehet, hogy egy nyálas-béna szöveg jönne ki belőle. Más részt, ha egy másik lány szemszögéből írok, akkor lehet túlságosan hasonlítanának a gondolataik a főszereplőével, Kingáéval. Más részt, meg minek írja több szemszögből? Úgy nincsenek titkok az olvasok számára. ;) És hát amúgy is ez egy olyan sztori amiben Kinga írja a naplóját, nem más.

2. Ha valaki észre vette (ha nem az se zavar igazán :) ) hogy a nevemet megváltoztattam, az azért van mert vannak ismerőseim/barátaim/családtagok akik talán felismernék néha magukat a történetemben, és ez nekem nem igazán jelent jót. Ezért is változtattam a nevemet a blogon Szigeti Kingára ami ugye a főszereplőm neve. :)

3. Sokan írtak nekem (némelyik ember igen dühösen!), hogy miért pont Kristóf, és miért nem Nándi? Erre csak az a válaszom: Drágáim! Nagyon örülök, hogy olvassátok a blogom/történetem. De ez az én történetem, az én fantáziám. Kérlek szépen, ne akarjátok a sajátotokévá tenni. Ha tovább olvassátok akkor majd lehet változnak a dolgok, de lehet, hogy nem. (Még én se tudom, hogy mi legyen ez után, a rész után. :) )

4. Akik rendszeres olvasóim azoktól elnézést kérek, hogy ennyi ideig hanyagoltam az írást, de vállaltam kritika írást, megírtam már 12 db-ot, de így is van még 18 db. :) :/ Örülök, hogy ennyin kértek kritikát, de már szívrohamot kapok ha meglátok még egy történetet. :)
Előre is elnézést kéreg ha még egy ideig megint elhanyagolom ezt a blogom, de mint mondtam a kritikák írása miatt se érek rá nagyon. És nem sokára megyek nyaralni még, így az is pár nap/hét kiesést fog okozni. Tánc óráim (modern tánc) is vannak, és az is lefoglal majd. És még az is, hogy most kezdtem el egy új történeten írni ami teljesen más kategóriába tartozik mint ez, és az is lefoglal, meg, hogy annak a történetnek is a blogát megszerkesszem ami kissé nehezemre esik egy nagyon lassú számítógéppel. :) Ha meg van a történetemnek a bloga akkor majd kiteszem ide a linkjét. Eddig annyit kell tudni róla, hogy a címe:
Ősi vér
Ezt a címet egy új ismerősömnek köszönhetem aki sokat segít. :) <3

5. Új szereplők is jönni fognak és azokat is nem sokára bemutatom. :)

6. Sokan kérdezték, hogy miért nem teszek ki több képet. Azért Drágáim mert ez egy könyv lenne (még ha nem is kézzel fogható, de könyv lesz később, vagy legalább is nagyon remélem)
 és egy könyvben sincsenek képek. Én a Ti fantáziátokra bízom a dolgokat. Az, hogy a szereplők bemutatásakor teszek ki képeket az csak azért van, mert... Már miért ne? :) (egyébként az emberek 85%-a nem úgy képzeli el a dolgokat mint ahogyan képen látják) Na jó őszintén szólva én se tudom, hogy miért teszek ki képeket a bemutatásoknál, de jó ötletnek tűnt és hát ezért. :) Alina báli ruhájáról azért tettem ki képet, mert nem tudtam megfogalmazni. És mikor Tomival/Tamással ment randizni akkor is azért tettem ki képet Alina ruhájáról, mert úgy érdekesebb. :) ;)

7. Nem sokára hozom az új szereplőket, akik között lesz olyan akit, majd megkedveltek, vagy megutáltok.

8. Mára ennyi Drágáim. :) Jó olvasást, Jó pihenést, Jó nyarat/nyári szünetet, És ha tehetitek bulizzatok a nyári szünetben :D ;) (De a bulizáshoz nem kell szerintem feltétlenül alkohol, vagy hasonló dolgok. Elég ha jó barátokkal vagytok körülvéve, és van zene!! ;) ) De ne hanyagoljátok el a barátaitokat! :)


Kora reggeli fénykép készítésem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése