2014. július 17., csütörtök

Sorry :) :(

Drágáim! :) (Nem tudom, miért használom ezt a becézést :) )
Örülök, hogy egyre több visszajelzést kapok, és egyre több feliratkozom van/lesz! :)
Kommenteket elfogadok akár pozitív akár negatív. Ide is és facebookon is. :)
Pár napig viszont szüneteltetem a blog/történet írást, ugyan is dög fáradt vagyok! :) (bocsi a kifejezésért)
Tegnap éjfélkor aludtam el, és hajnali háromkor már kelnem kellett, mert készülnöm kellett, hogy menjünk Budapestre. A készülődésem csodák csodájára 5 perc alatt meg volt :D Négy óra hosszú út után, reggel nyolcra értünk Budapestre, de útközben természetesen ha tudtam írtam. :) Ugyan is a táskámban benne volt a kis könyvem amibe ha nincs kéznél technikai eszköz akkor abba írok. :) Szóval írogattam út közben, és új dolgokat találtam ki. :) ;) 8 órától folyamatosan várost néztünk, és metróztunk egészen délután három óráig. Kellően kifáradtam. :) És elmondtatok nektek négy +1dolgot.
1. Imádom Budapestet :)
2. Egy idő után már megszokott volt, hogy körülöttem, egyszerre öt nyelven beszélnek. :)
3. Utálok metrózni, és a meredek mozgó lépcsőket is!! :/ :)
4. Jó pasik vannak, Budapesten!! :D (Lányoook figyelem, itt a nyár ha Pestiek vagytok csapjatok le rájuk :D )
+1. Soha többé nem kelek fel hajnali 3 órakor akárki, akárhogyan akar kiráncigálni. (Na jó ha azt mondjátok, hogy a The Wanted/One Direction jön Magyarországra, fellépni, és kaphatóak a jegyek akkor felkelek :D )
Ha nem haragszotok tartok egy kis beszámolót Budapesti kirándulásomról. :)
Szóval ugye 3 órát aludtam az éjszaka, és aztán azt a négy órát nem aludtam végig, sőt egyáltalán nem aludtam. :) Fekete térdig érő cica naciba voltam, rózsaszín pánt nélküli pólóba, fölé egy ujjatlan hozzávaló szürke/rózsaszín felsőt. (Később a történetben lesz benne ez a ruha akkor majd képet is csatolok :) )
Aztán mikor megérkeztünk Budapestre, olcsón vettünk nekem egy tök jó szoknyát!!! :) (Ez is benne lesz később) A szoknyát a pánt nélküli felsőmmel vettem fel. :)
Aztán jöhetett a körülnézés a városban / pózolás a képekhez / fagyizás / Mekizés :) (Ahol szerencsére volt Wifi ezért fészre fel tudtam menni két percre :D, és persze profilképet változtatni, amikor éppen pózolok :D )
És ehhez hasonlók. :) Aztán várakozás a buszmegben, fiúk nézegetése, és láb nézegetés, hogy vajon miért kockás. (később rá jöttem, hogy a padtól amin ültem elnyomta :D ) A buszmegállóba volt velem szembe egy helyes srác, aki folyton mosolygott rám, amit én persze viszonoztam :D ;) (Ne értsetek félre! Nem r****c vagyok, csak nézelődni szeretek, és úgy nyomulni meg hasonlókra nem is lennék képes! Én jobban hasonlítok inkább Kinga karakteremhez. De nem mindenben. :) )
Aztán megint négy óra hosszú út haza felé, amin még mindig nem aludtam. Inkább rajzolgattam abba a füzetbe amibe egyébként írnom kellett volna :) Volt mögöttem egy tök helyes fiú (Szőkés-barna haj, kék szem, fehér bőr... Gondolhatjátok. :D ) De mikor meghallottam hogy miket csinál elfintorodtam egy párszor.  Hallottam, hogy hangosan böfög, meg csámcsogva eszik, meg igen csak nagyon káromkodott, aztán meg a rágóját csattogtatta... Áh az őrületbe kergetett az, hogy ilyen helyes, és még is egy disznó, és még hangos is nagyon! :) Így hát szenét hallgattam.
Este nyolcra értünk haza. Mikor hazajöttünk felmentem facebookra, és láttam, hogy hat (!!!) üzenetem jött. Jesszus mondom magamban. Válaszolgattam rájuk, majd elolvastam, hogy miket írtam majd a történetbe a kis füzetembe. :) Később majd lesznek kirakva. :)
Amint kialudtam magam, írom a kövi részt nektek!! :) Na de most már mentem aludni, tényleg, mert 0:13 perc van és mindjárt elalszom a gépem előtt. :)
Jó éjt (nekem legalább is :D ) Vagy jó reggelt, vagy nem tudom  mikor olvassátok. :) Szóval sziasztok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése