2014. április 14., hétfő

Táncoslány 5.fejezet



Szeptember 6 szombat

Miután reggel felkeltem Kitti még aludt. Meg néztem a telefonomon az időt. Háromnegyed nyolc volt. Akkor Dani már nincs itthon (nekik ma volt suli). Ki akartam menni a szobából és akkor vettem észre, hogy Kitti mellett ott feküdt Málna. Tök kis cuki volt. Gyorsan kiosontam és lementem a konyhába. Lent már ott volt Anita, anyu és Ani.
- Jó reggelt. - köszöntem ásítozva.
- Neked is kicsim. - mondta anyu és egy puszit nyomott a fejemre.
- Neked is Kinga. - mondta Anita mosolyogva. Én közben oda mentem Anihoz és adtam egy puszit a fejére, aztán csináltam két kakaót Kittinek és nekem. Miután azt meg csináltam felmentem a szobámba és az ölembe vettem a leptopom. Kitti, kakaóját meg a polcra tettem. Meg néztem az e-mailemet és a Facebookomat is. A Facebookra három üzenetem jött. Egy Szelitől, egy Rékától és egy Ákostól. Szeli azt írta, hogy a nővérével vettek egy tök jó cipőt meg felsőt. Réka azt kérdezte, hogy nincs-e kedvünk átmenni hozzájuk délután. Én vissza írtam neki, hogy délután Anira kell vigyázni. Ákos meg a szokásos...Moziba hívott (amit persze visszautasítottam)  meg szíveket küldözgetett... Málna felébredt és átjött mellém, hogy közösen nézzük a Facebookot. Ezt kb. húsz percig csináltuk, aztán Kitti felébredt.
- Jó reggelt- mondta félálmába.
- Neked is. Kérsz kakaót?-
- Aha- mondta én meg oda adtam neki a kakaóját.
- Amúgy kb. meddig voltunk fent?- kérdezte.
- Nem tudom, szerintem olyan éjfél körül aludtunk el. -
- Ja, körülbelül akkor. - megittuk a kakaót és utána felkeltünk. Anyu kb. olyan fél tizenkettőkor elment Anitával valamit elintézni. Mi addig Anira vigyáztunk. Vagyis inkább úgy, hogy kb. egy órát én aztán egy órát Kitti és utána egy órát közösen. Nem történt semmi különös. Én kicsit játszottam kint az udvaron Anival, Kitti mesét nézett vele, aztán közösen elvittük sétáltatni. Miután haza értünk Dani már otthon volt.
- Dani mi Anira vigyázunk, te addig csinálj kaját. - mondta Kitti Daninak.
- Oké, de mit?-
- Nem tudom, amit tudsz-mondtam neki.
- Inkább ne!!Még a végén valami olyasmit csinál, mint a múltkor!Emlékszel?- mondta Kitti.
- Úúú ja, tényleg, akkor várj, mi lenne ha én csinálnék muffint?A többi kaja meg úgy is van a hűtőbe- mondtam Kittinek.
- Oké ez jó ötlet- mondta Kitti
-Őőő mi lenne ha én vigyáznék Anira ti meg addig csinálnátok a muffint?- kérdezte Dani.
- Oké. – mondtuk egyszerre Kittivel. Mire anyuék haza értek addigra már meg volt főzve/sütve, és Anival is jól elvolt Dani. Aztán, Kittivel megint néztünk filmeket. Most a High School Musical első részét kezdtük el nézni, de annyira gáznak találtuk, hogy inkább nem néztük tovább. Utána inkább bekapcsoltuk a TV-t és azon meg épp a Gossip Girl ment, utána meg a The Vampire Diaries (Vámpírnaplók) hát nem tudom, el-
sőre kicsit undinak meg bénának találtuk, de aztán egyre jobban tetszet. És mivel most adták le az első részét azt beszéltük meg, hogy mostantól mindig nézni fogjuk. Minden nap van kivéve vasárnap. Az összes film közben kritizáltuk a színészeket/szövegeket meg úgy általában mindent, közben pontoztuk a színészek/színésznők kinézetét. Úgy, hogy elvoltunk, aztán elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése