2014. április 20., vasárnap

Táncoslány 16.fejezet



Október 10. csütörtök

Reggel megint Málna keltett azzal, hogy megint nyalogat...Nem volt valami kellemes. Már csak Alina volt itthon reggel, de ő is sietett utána valahová. Azt nem mondta, hogy hova. Ja meg persze meg az én drága álomszuszék ikertesóm volt még itthon...Mikor végre felóhajtozott kelni én már készen voltam, és az a durva, hogy negyed órára rá már ő is készen volt... Mikor a sulihoz értünk már mindenki ott volt az osztályból.
- De jesszusom, láttátok, hogy, hogy táncolt tegnap Alexa?- kérdezte a többieket Réka mikor oda értünk.
- Ja. - mondta Tina is.
- Na, igen. Réka és Tina szórakozása az, hogy mindig kibeszélnek másokat a hátuk mögött aztán meg jó pofiznak. Ja és a szarkavarást se hagyjuk ki!- mondta Kitti nekem suttogva.
- Ja. - mondtam én is Kittinek. Mikor becsengettek Törivel kezdtünk amin dogát írtunk. És csak Dóri nem puskázott. Én se tettem volna, ha nem felejtek el tanulni. Csabi meg elfejlette puskát írni. Szuper. Én gyorsan leírtam a lapomra a válaszokat, mikor vittem ki a lapomat a tanár úrnak, hogy beadjam akkor (ugye mivel mögöttem ül) hátra adtam a kicsit lapot a kezébe. Utána egy matekot végig szenvedtünk. Kémián, megint Nándi mellett ültem, és most is rajzolgattam. Most szíveket meg ilyesmiket csak úgy. Aztán volt két irodalom, amit rettenetesen utálnak a többiek. Én aránylag szeretem. Ebéd szünetben a táncot mutattuk azoknak, akik nem voltak. Bence a zenét, amire tegnap
táncoltunk már le is töltötte a telefonjára. Na, igen ő a mi "hordózható-MP3 lejátszónk"
-Mehet? Öt, hat, hét, nyolc. - mondta Kitti. Miután eltáncoltuk Bence mutatni akart valamit nekünk úgy, hogy meg néztük. Aztán kiderült, hogy egy zenét akart mutatni.(Rudimental and Emeli Sande- Free)
- Na, szerintetek milyen?- kérdezte mikor vége lett a zenének.
- Szerintem jó. - mondta Nándi.
- Nem. Úgy értem szerintetek miről szól?- helyesbített Bence.
- Szerintem erről, hogy Emeli Sande és a Rudimental énekel-mondta Réka röhögve.
- Szerintem meg hülye vagy Réka. - mondta Dóri. Na, ezek után mindenki elkezdte mondani egyszerre, hogy ki szerint ez miről szól. Szeli azt mondta, hogy a szabadságról. Virág szerint virágokról (??) Kitti szerint a szerelemről. (Szép elképzelés, de nem) Viki csak megvonta a vállát. Tina azt mondta nem szokott gondolkozni ilyeneken. Dóri azt mondta, hogy mivel szerinte béna volt azért nem is fog erre a kérdésre válaszolni. Csabi nem mondott semmit csak a vállát vonta meg. Zolit nem kérdeztük, mert bealudt miközben a többiek mondták, hogy szerintük miről szól a zene. Ádám szerint a szerelemről, hogy egy lány nem tud választani két srác között. Nándi szerint a szabadságról. (Ezt a címből is le lehetett volna következtetni)
- Szerinted King?- kérdezte Bence (igen azt mondta, hogy "King" a többiek néha így szoktak becézni.)
- Ha nem is a címét nézzük, hanem csak becsukod a szemed és bele éled magad a zenébe akkor én azt tudom képzelni, hogy egy sas a hegyek között repül és szabadságot érez. -
- Ha már meg magyaráztad, hogy szerinted milyen szabadságról szól akkor én is. -mondta Szeli - Én ezt szeretném is kipróbálni és egyben erről is szól szerintem. Arról, hogy egy lány egy úton megy, körülötte az út mellett meg csak rét van, és biciklivel megy a lány, majd becsukja a szemét és elengedi a kormányt és ezért úgy érzi, hogy szabad. -
- Szerintem azért szabad, mert egy ember mondjuk, egy srác ejtőernyőzik, és ezért érzi magát szabadnak, mert úgy érzi, mint ha repülne. - mondta Nándi
- Eddig King, és Nándi jár hozzá a legközelebb. Inkább meg mutatom a videót. - mondta Bence és bekapcsolta a telefonján. Próbáltunk osztozni tizennégyen a telefonon, és nagy nehezen sikerült is. Aztán becsöngettek úgy, hogy én kipakoltam angol órára. Angolon az a jó, hogy oda ülünk, ahová akarunk. És mivel én vagyok, a legjobb angolos az osztályba a legtöbben mindig mellém akarnak ülni. Én, inkább legtöbbször vagy Kitti mellé ülök vagy Szeli mellé. Most Szelihez ültem, Rékához meg Kitti ült. Egy angol filmet néztünk vagy is a legtöbben telefonoztak...Mivel ilyenkor a függönyöket behúzzuk ezért tök sötét szokott lenni az osztály és most is az volt. A fiúk ilyenkor szoktak ilyezgetni minket, lányokat.(Leginkább akkor szoktak mikor horror filmet nézünk.) Én Szelivel, Kittivel és Rékával azon röhögtünk, hogy a színészek milyenek meg hasonlókon. A többiek meg vagy bealudtak, vagy telefonoztak. Csak Dóri figyelt oda meg mi négyen lányok. Mert, azért mi is oda figyeltünk, mert a szövegükön is röhögtünk. Mikor kicsengettek kimentünk az udvarra, és fociztunk egy kicsit, de kb negyed órás szünet volt úgy, hogy nem nagyon tudtunk játszani...Mivel még egy angolunk volt azért folytattuk a filmet vagy is, aki az előző órán aludt az visszaaludt, aki meg telefonozott az tovább telefonozott. Mikor elindultunk haza Kitti eléggé boldog volt.
- Hogy, hogy ilyen jó a kedved?- kérdeztem, mert azért már kicsit kíváncsi voltam.
- Tegnap Dorián elkérte a telefonszámom, és miután te bementél a szobádba utána felhívott és másfél órán át beszéltünk!- mesélte tök feldobottan.
- Az tök jó akkor!Ha lesz valami majd elmondod?Mondjuk egy randi. - mondtam neki mosolyogva.
- Aha, de most még semmi. -
- Oké. - mondtam. Mikor haza értünk én felmentem a szobámba, hogy tanuljak. Vagy is csak akartam, mert utána Alina toppant be a szobámba, hogy azonnal el kell mennem vele vásárolni.
- Jó oké, de tanulnom is kéne, és amúgy is miért?-
- Majd utána segítek! Most kellesz nekem Kittivel együtt! - mondta majd átment a másik szobába.
- Kittiii légyszi fűzd meg Kingát, hogy jöjjön velünk S.O.S. vásárlásra!- mondta Kittinek Alina.
- S.O.S. vásárlás?! Én benne vagyok! De, utána segítesz a háziba!- mondta Kitti. Szuper holnap három dogát is írunk!
- Kingaa tudod mennyire, de mennyire szeretleeek. - mondta Kitti miközben jött át hozzám megfűzni, hogy menjek.
- Jó, na, mennyünk akkor. - mondtam nekik, mert azért ketten egy ellen úgy is tudtam, hogy tíz perc se kellett volna és úgy is beadom a derekam.
- Amúgy minek kell S.O.S. vásárlás?- kérdeztem Alinát mikor mentünk le a lépcsőn.
- Mert akié az egyetem egy része annak a fia Budapestre jön és valami bálféleséget rendez és a srác ultra jól néz ki és meghívott engem is!- mesélte Alina totál felpörögve.
- Úúú az a nagy ruhás fajta bált tartanak?- kérdezte Kitti.
- Aha. - bólogatott mosolyogva Alina.
- Na ha ezzel kezdet rögtön belemegyek. - mondtam neki. Mikor oda értünk a Centerbe bementünk abba a ruha boltba, amibe mindig szoktunk.
- Na és milyen elképzelésed van? Vagy mire kell?- kérdezte Eszter a boltos csajszi (törzsvásárlók vagyunk ott, plusz Alina volt osztálytársa Eszter)
- Hát...Szerinted milyen ruhád vegyek fel, ha ahová megyek egyetemre annak a Londoni egyetem egy része az apjáé a srácnak, helyes, okos, és Budapestre jönnek, valami bált tartanak és a srác meghívott. -
- Úúú na, ez tök jó! Szerinteeem...- mondta Eszter az utolsó szót hosszan, és a báli ruhák felé ment majd egy sötét kép földig érő nagyba megkötős ruhát húzott ki a ruhák közül.
- Felpróbálom. - mondta Alina közben bement a próba fülkébe a ruhával együtt.
- Amúgy honnan ismered a srácot?- kérdezte Eszter.
- Hát...Amikor Apámnál voltam Londonban a nyáron akkor találkoztunk és azóta is levelezünk. - mondta Alina. Ááá szóval ez megmagyarázza, hogy miért pont Londoni egyetemre jelentkezett. Utána kijött a próba fülkéből Alina.
- Neeeem. - mondtuk egyszerre mind a hárman. Kb még olyan tíz ruhát próbált fel mikor megtaláltuk neki a tökéletes ruhát. Bíbor rózsaszín talpig érő pánt nélküli ruha. Nem volt annyira habos, de egy kicsit olyan volt, mint egy esküvői ruha csak kicsit lejjebb simított. A hasánál csillogó vonalak voltak úgy, hogy körbe. Mármint, mint egy öv csak sokkal vékonyabb csíkok voltak.
- Úúúr isten, de gyönyörű!! - mondta Kitti.
- Ezt meg kell venned!!!- mondtam neki.
- Ez tényleg nagyon gyönyörű!- mondta Eszter is.
- Akkor megveszem. - mondta Alina. Miután haza értünk Alina segített a leckében utána meg fel próbálta a ruhát, hogy megmutassa anyunak, aki totál elvolt ájulva, hogy milyen gyönyörű. Igen nekünk is ez volt a véleményünk róla.
- Óóó kicsim ez nagyon szép!!- mondta anyu Alinának.
- Ugye?- mondta Kitti is. Aztán megvacsoráztunk majd Kitti bejött a szobámba, mert beszélni akart velem.
- Kinga. Szerinted a Dorián az rendes? Már, mint szerinted nem fog olyasmit csinálni, mint a Csabi?- kérdezte miután becsukta az ajtót és lefeküdt az ágyamra.
- Hát...Nem ismerem valami jól, de Dávid állítása szerint olyan, mint ő. És ha olyan, mint ő akkor, nem lesz gond szerintem. - mondtam neki.
- Csak mert randira hívott szombatra. -
- Randira? Ígérd meg, hogy utána részletesen beszámolsz mindenről!- mondtam mosolyogva.
- Persze, ez csak természetes!-
- Figyi, és szerinted mi így Dáviddal össze illünk?-
- Nagyon is! Amúgy Dorián miért nem jár a mi sulinkba?- kérdezte vissza térve Doriánhoz
- Nem tudom. Szerintem majd említsd meg neki, hogy jó lenne, ha hozzánk járna. -
- Ja, ez jó ötlet. Amúgy...Te, hogy bírod ezt olvasni?- bökött a könyvemre.
- És te, hogy tudod ezt enni?- mutattam a mályvacukros zacskóra. A családban egyedül én nem szeretem, anyu szerint aputól örököltem.
- Könnyen. Beteszem a számba és megeszem. - mondta mosolyogva.
- Undorító! - mondtam közben ő bekapcsolta a tv-t
- Pont időben. - mondta, mert pont akkor kezdődött el a The Vampire Diaries. Kb olyan tíz perc után Dani berontott a szobámba és azt mondta (inkább kiáltotta), hogy:
- Ágyú golyóóóóóó. - mondta közben szaladva az ágyamra ugrott.
- Te állat!- mondtam nevetve.
- Kösz Dani mi is szeretünk, miután Kingának leszakad az ágya plusz meg is süketülünk. - mondta Kitti a fülét fogva miközben nevetett.
- Igen én is szeretlek titeket. - mondta Dani röhögve, majd mind a kettőnk haját megborzolta. Na, igen annak ellenére, hogy tizenhat éves szokott ilyen őrültségeket csinálni, amiken nagyon tudunk nevetni.
- Ha jól hallottam Dani az előbb "ágyúgolyózott"- mondta Alina miközben bejött ő is a szobámba.
- Eltaláltad. - mondtuk egyszerre Kittivel.
- Kíváncsi vagyok mikor fog leszakadni az ágyad Kinga. - mondta mosolyogva Alina.
- Én is ezt mondtam!- mondta szintén mosolyogva Kitti. - Kértek?- kínálta meg Alinát és Danit a mályvacukrából.
- Aha, köfcsi. - mondta Dani
- Én most nem, köszi. - mondta Alina. Aztán közösen néztük a The Vampire Diaries-t és most is a változatosság kedvéért Alina megint kritizálta a filmet Daninak meg szerintem tetszett. Kb olyan tíz perc után Kittinek elkezdett rezegni a telefonja, majd elkezdte olvasni. Csak, hogy utána Dani kikapta a kezéből és elkezdte hangosan olvasni.
- Már várom a szom...-a többit nem hallottuk, mert Kitti betapasztotta a száját Daninak közben próbálta elvenni tőle a telefonját (gyanítom, hogy Dorián írt neki).Után Dani kiszaladt a telefonnal együtt és megint elkezdte olvasni hangosan. Kitti meg utána.
- Kíváncsi vagyok melyikük fog győzni. - mondta nevetve Alina.
- Én is. - mondtam aztán valami csörömpölést hallottunk lentről, mint ha eltört volna valami. Alinával összenéztünk majd mind a ketten lementünk inkább. Mikor leértünk Alinával a földön egy vázát találtunk. Összetörve.
- Na ha ezt anyu meglátja...! - mondta Alina.
- Tüntessük el!- mondta Dani.
- Szerintem is!- mondta Kitti
- Hozom a lapátot és a seprűt. - mondtam és a szilánkokat kikerülve a konyhába mentem a seprűért és a lapátért.
- Még szerencse, hogy a nagyi valami sürgősért felhívta anyut!- mondta Dani.
- Na, ja. - mondta Kitti. Miután összetakarítottunk hallottuk, hogy a kulcs fordul a zárban úgy, hogy mindnyájan villámgyorsan felszaladtunk a lépcsőn a szobámba. Kitti és én az ágyba ugortunk úgy, mint ha ott feküdtünk volna végig, Alina a földre leült törökülésbe, Dani meg mellé.
- Sziasztok. - kiabált fel anyu.
- Szia. - köszöntünk vissza mindannyian kifulladva, és nevetve.
- Muszáj ezt a béna filmet nézni? - kérdezte Dani a tv-re mutatva ahol még mindig a The Vampire Diaries ment.
- Igen. - mondtuk egyszerre Kittivel, és Alinával. Na, ez új, hogy Alina is ezt akarja nézni. Miután vége lett a filmnek mindenki visszament a saját szobájába aludni.

Itt egy kép Alina ruhájáról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése