2014. április 20., vasárnap

Táncoslány 21.fejezet



Október 15 kedd

Reggel már csak Kitti, és én feküdtünk Alina ágyában (este ott aludtunk el) Gondolom akkor a többiek már felkeltek. Felkeltem, hogy megnézzem a telefonomon az időt, ami Alina polcán volt. Háromnegyed hét. Komótosan, átmentem a szobámba, hogy ruhát keressek. Miután, felöltöztem elmentem fogat mosni meg megcsinálni a hajamat. Szőkés barnás hajamat (ami szerintem inkább barna, de van, benne egy kis szőke is) most csak leengedve hagytam, de két oldalt egy-egy tincset befontam és a végét összegumiztam vékony gumival, majd a kettőt összerakva hátul is összegumiztam. A sminket most nem vittem túlzásba, mert az esős idő elnyomta azt a hangulatomat, hogy füstös vagy hasonló sminket csináljak. Kb negyed nyolcra lettem kész teljesen aztán felkeltettem Kittit is (ilyenkor szoktam. És persze én szoktam) hogy készüljön. Mikor végül már elindult készülni én lementem a lépcsőn a konyhába ahol senki se volt csak a kanapén Málna feküdt. Kivettem a hűtőből egy kólát majd oda mentem Málnához és ledobtam magam mellé.
-Mizujs Málníta?- kérdeztem a Málna nevet is becézve, és megsimogattam. Oké, ez elég hülyén hangzott, mert az előbb éppen megkérdeztem egy kutyát (??) hogy mizujs. Na, ja. Reggel, még szokott ilyen hülyeségeket csinálni az ember. Vagy nem és csak én? Mikor aztán meguntam a csöndben várakozást elővettem a zsebemből a telóm és a fül hallgatom, bedugtam a telómba és bekapcsoltam a rádiót (nem volt kedvem a zenéimet hallgatni) Mikor bekapcsoltam éppen a Justin Bieber - Beauty and a beat ft Nicki Minaj Miközben hallgattam Málna az ölembe mászott, én meg tovább simogattam. Kb még két zene ment le mire Kitti ásítozva jött le.
- Indulhatunk álomszuszék?- kérdeztem majd Málnát az ölemből a kanapéra téve felálltam.
- Ja. - mondta majd felvette a cipőjét. A suli előtt már ott volt mindenki.
- Hát ti, hogy, hogy ilyen későn?- kérdezte Nándi mikor oda értünk felpillantva a telefonjából.
- Őt kérdezd. - mondtam Kittire mutatva.
- Mi? Hagyjál már. Tudod milyen nehéz úgy aludni, hogy Dani a füledbe horkol?-kérdezte majd ásítozott egyet (megint)Mi meg a többiekkel felröhögtük.
- Nem röhög, együtt érez. - mondta Kitti majd ő is elmosolyodott.
- Én totálisan együtt érzek. - mondta Bence (a tegnapi filc akció már csak halványan látszik az arcán)
- Mer'?- kérdete Réka.
- Áááá semmi csak éppen egy elefánt öcsémmel vagyok egy szobába. - mondta majd mindannyian felröhögtünk. Még beszélgettünk, hogy kinek van olyan testvére, aki olyan, mint egy "elefánt" aztán bementünk. Két tesivel kezdtünk, amin elsőnek kosárlabdáztunk (attól függetlenül, hogy járok, kosarazni azért még utálom!!) aztán fociztunk. Épp rúgni akartam be egy gólt (fiúk plusz Réka, és Ági a lányok ellen voltak) mikor Réka nekem jött fellökött, a labdát elvette tőlem, és berúgott egy gólt a mi kapunkba. Így vezettünk nekik tíz nekünk meg nyolc góllal.
- Ez az!!- mondta Réka. Míg ő magába örült addig a többiek (Szeli, Kitti, Nándi, Csabi, Virág, Dóri, Tina és a tanárnő) oda jöttek hozzám, mert, hogy ugye mint ahogyan szokásos bénaságommal elestem mikor fellökött, és a járdára estem (udvaron tesiztünk melegebb cuccokba, mert ugye kicsit már hűvösebb idő van) és a fejemet a járdába ütöttem be, és a kezemre is ráestem. Mikor megpróbáltam egyedül felállni
visszaestem úgy, hogy nem próbáltam meg még egyszer. Mikor Kitti észrevette, hogy nem bírok felállni akkor ő oda rohant hozzám és utána a többiek is jöttek. Kitti leguggolt a jobb oldalamra, Nándi meg a baloldalamra.
- Fáj valamid?- kérdezte aggódó pillantással a tanárnő.
- Csak a kezem. - mondtam a bal kezemre mutatva.
- Rendben Nándi te segíts felállni neki, Kitti te meg hozz ki egy kabátot, hogy a padra le tudjon ülni és ne fázzon fel. - mondta a tanárnő intézkedve.
- Ugyan már! Ennyire, nem löktelek meg!- mondta oda kiáltva Réka, aki már totál egyedül volt, mert mindenki körém gyűlt.
- Te maradjál csöndben!- mondta Tina neki. És, ők állítólag legjobb barátok. Közben megpróbáltam felállni Nándi kezébe kapaszkodni, de megszédültem, és visszaestem. Ha nem kap el valószínűleg megint a földön lettem volna. Nándi, miután elkapott a térdem alá nyúlt és felvett az ölébe úgy vitt a padhoz, közben Kitti már rohant is ki a kabátjával a kezében.
- Tessék. - mondta majd a padra tette.
- Köszi. - mondtam neki a kabátra ülve mikor Nándi letett. A bal kezemre támaszkodva akartam feljebb húzva magam a padra, de aztán nagyon belenyilallt a kezembe a fájdalom úgy, hogy rátámaszkodás helyett inkább megnéztem. Kicsit fel volt dagadva.
- Tanárnő. A keze. - mondta Virág a tanárnőnek a kezemre mutatva.
- Úr isten. Valaki, kísérje fel az iskola rendelőjébe!- mondta konkrétan Kittire, és Nándira nézve. Nándi már fel is vett az ölébe és vitt is, Kitti kitárta előtte az ajtót így Nándinak nem kellett "bénáznia".Mikor felértünk Kitti bekopogott majd miután hallottuk, hogy "szabad" bementünk. A suli doki rám nézett majd sóhajtott egyet.
- Hadd találjam ki. Tesi óra és fociztatok?- kérdezte miközben intett Nándinak, hogy hova tegyen le.
- Igen. - mondtuk egyszerre mind a hárman. Hát igen. Ha tesin focizunk, gyakran találkozunk itt utána a suli dokival.
- Rendben. Midre estél? Vagy midet rúgták meg? És most mid fáj?- kérdezte sorban.
- A fejemre és a bal kezemre, semmit, és a kezem fáj, és kicsit szédülök. - válaszoltam én is sorban.
- Mutasd a kezed. - mondta én meg felé nyújtottam az egyre nagyobb kezemet.
- Rendben ez valószínűleg el van törve. - mondta miután megnézte a kezem. - Kitti szerintem hívd fel anyukátokat, hogy menjetek be a korházba. Te meg addig öltözz át-mondta elsőnek, Kittinek majd nekem.
- Rendben. - mondtuk tökéletesen egyszerre Kittivel.
- Visszakísérlek. - mondta Nándi.
- Oké, köszi. - mondtam neki mosolyogva, majd elindultunk ki a folyosóra. Míg, Kitti telefonált, utána meg szólt a tanárnőnek, addig mi Nándival felmentünk az öltözőbe.(szerencsére nem kellett már az ölébe vinnie, mert már fel tudtam állni) Ő természetesen kint várt meg. Miután átöltöztem kimentem a cuccaimmal a (jobb) kezemben.
- Add. - mondta Nándi elvéve tőlem a tesi cuccom.
- Kösz. - mondtam neki majd a terembe is visszamentünk a cuccaimért. Segített, összepakolni majd ki is vittünk a folyosóra (ott megálltunk, hogy a dzsekimet fel tudjam venni, ahol már Kitti futott felénk.
- Rendben egész napra kapunk igazolást. Ügyi vagy! Legalább, nem kell kémiából, és bioszból dogát írni!- mondta mosolyogva majd bement a terembe, hogy összepakoljon. Nándi, még segített kivinni a cuccomat a suli elé, és meg is várta, míg anyu kocsival elénk nem jött.
- Sziasztok, lányok, szia Nándi, hogy vagy?- mondta anyu mellékesen miközben besegített a kocsiba és a cuccaimat is berakták Kittivel.
- Csókolom, köszönöm jól. - mondta Nándi. (Anyu támogatja, hogy az egyik legjobb barátom egy fiú ezért jóban is vannak.) Miután ezt anyuék megbeszélték már indultunk is. A korházban a doki azt mondta, hogy eltört a kezem. Szuper...!Utána rögtön be is gipszelték.
- Nézd a jó oldalát. Egyrészt legalább nem a jobb kezed és tudsz írni meg rajzolni. Másrész, meg legalább írhatunk a gipszedre. - mondta mosolyogva Kitti.
- Bolond. - mondtam neki mosolyogva, de végül is igaza volt. Miután, begipszelték a kezem már indulhattunk is haza. Otthon, bementem a szobámba és a gipszemet tanulmányoztam.
- Írhatok a gipszedre?- kérdezte Kitti mikor berontott a szobámba. De, tényleg szó szerint berontott.
- Persze. - mondtam neki majd körbe néztem hát, ha van a közelbe egy filc vagy toll, de fölösleges volt ő a huszonnégy (!!!) féle, színű filces dobozzal a kezében jött be a szobámba.
- Csak ne rajzold teli, hogy a többiek is rajzoljanak rá. - mondtam neki miközben ő mellém ült majd bólintott egyet. Miközben, a gipszemre rajzolt beszélgettünk.
- Tényleg és akkor holnap, hogy fogsz táncolni?- kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Őőő...Szerintem úgy, hogy csak elmegyek, de nem táncolok, nehogy valakit fejbe vágjak. - mondtam mosolyogva.
- Ja. - mondta ő is mosolyogva. - Tényleg miközben te anyuval beszéltél én megkérdeztem azt a csajszit tudod?- kezdte mondani majd miután bólintottam fojtotta. – Na, szóval megkérdeztem, miközben ő a röntgen képeidet nézte én megkérdeztem, hogy csinálhatok-e legalább egy képet. - mondta majd elmosolyodott.
- De hülye vagy. - mondtam mosolyogva. - Na? És megengedte?-
- Legnagyobb döbbenetemre igen! - mondta én meg felröhögtem. - Na, akarod látni a törött kezed röntgen képen? - kérdezte majd miután bólintottam, elővette a telefonját, és kikereste a képet, hogy megmutassa. És tényleg! A törött kezem röntgenfelvételen ott volt lefényképezve.
Még beszélgettünk aztán filmet néztünk. Kb olyan egy óra környékén Szeli hívott, hogy mi volt. Miután kihangosítva a telefonom elmondtuk, hogy mi volt, ő is elmesélte, hogy harmadik órán bement az ofő és Rékát leszidta, (pontosabban azt mondta, hogy leordította), hogy amiért fellökött. Mi után még egy kicsit beszélgettünk utána Kittivel tovább néztünk filmet.(ő közben elővette a telefonját kb olyan negyed órára de,
aztán, már el is rakta.)Kb olyan háromig néztünk filmet aztán megérkezett Szeli. Ő is rajzolt a gipszemre, meg mesélt, hogy mi volt a suliban.
Kb olyan háromnegyed hatkor ment el, közben Alina, és Dani is haza értek, de ezt csak akkor vettük észre mikor lementünk egy kóláért.
- Na, mi van? Tesitek volt ma?- kérdezte nevetve Dani lent a kanapén ülve. Na, ne már! Ennyire béna vagyok, hogy hogyha van rajtam valami törés/seb akkor rögtön arra kell gondolni, hogy tesink volt? Áá hagyjuk ez valóban így van.
- Aha. - mondtam neki mosolyogva. - Írsz rá?- kérdeztem egy alkoholos filccel a kezemben.(amíg gipsz lesz, a kezemen addig ezzel fogok, járkálni minden felé hátha akar valaki valamit írni rá.)
- Még szép! - mondta aztán oda jött hozzánk és rá írta a nevét majd köré minden féle jelet. Kittivel felmentünk filmet nézni miután vittünk fel kólát. Kb olyan kilenckor az egyik film közben Kitti bealudt utána már én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése