2014. április 14., hétfő

Táncoslány 10. és 11.fejezet



Október 4. péntek

Komolyan mondom egyszerűen felemelő érzés arra kelni, hogy leesel az ágyról! Áá azóta is fáj a térdem, amit sikeresen beütöttem... A suliban nem volt semmi különös. Az a tipikus "holnap buli a suliban" hangulat volt. Dáviddal ma nem beszéltem, mert nem találkoztunk mivel, hogy a tízediknek és a tizenkettedikeseknek kellet feldíszíteni a tesi termet a holnapi Szüreti bálra. Úgy, hogy szerencsére ezzel az indokkal ellóghattunk két matekot, kettő infót egy tesit, egy kémiát és egy biológiát. Legalább ezeket meg úsztuk. Persze közben a tesi teremben folyton ment valami zene, mert hát ugye azért a végzősöket se kell félteni. Pont a két legrosszabb osztály együtt volt. Amikor épp a
Tóth Gabitól Éjjel-Nappal Budapest című zene ment akkor az egyik végzős csajszi összeesett. Az osztálytársai levitték a suli dokihoz, de semmi komolyabb nem volt csak nem evett eleget a napokban. Otthon, se volt fényesebb a hangulat. Mikor, haza értem elmeséltem Alinának a napomat (Anyu még dolgozott Alina meg élvezettel, hallgatja, hogy mi történik a sulimban) A holnapi buli alkalmából nem kaptunk leckét így kicsit netezgettem. Semmi különösebb nem volt.


Október 5. szombat Szüreti bál

Délelőtt tizenegykor indul a lovas kocsizás. Szeli foglalt maga mellett helyett így mellé ülhettem. Ő mellette volt Kitti, Kitti mellett Ági, Kittivel és Szelivel szembe meg Ákos. Ágit ezzel piszkáltuk, csak az volt a baj, hogy Ákos is nekem folyamatosan beszélt. Csak én nem figyeltem rá. Kettő csajszival mentünk, akik a lovakat rendezték ugye. Az egyiket ismertük Barbit, neki meg ott volt a kutyusa, amit el is "koboztunk" tőle. Tök cuki volt és mivel Barbi a szomszédunk az én ölembe rakta Sütit (így hívják a kutyát) Miután a kutyus nálunk volt folyamatosan etettük valamivel és ő se nagyon ellenkezett. Én pogácsával kínáltam, amit el is fogadott. Mikor inni akartam az üdítőmből, amit kaptam, akkor ő ivott a poharamból, úgy, hogy inkább neki adtam az egészet. Úgy, hogy sütivel elvoltunk. Kb. olyan délután kettőig lovas kocsiztunk, és addig tele ettük magunkat, és Sütit is agyon simogattuk.
- Amúgy miért hívják Sütinek? - kérdezte Szeli Barbit mikor az utolsó háznál álltunk meg.
- Mert mikor megkaptuk Anyukánk sütit csinált és ő a kutya kaja helyett inkább sunyiban megette az összes sütit. - mondta Barbi. Mi ezen csak mosolyogtunk. Mikor vége lett a lovas kocsizásnak akkor a kiinduló ponthoz vagy is a sulihoz mentünk. Ott bementünk a tesi teremben ahol már ment a zene. Egy végzős csaj, és egy szintén végző srác volt a suli rádiós, és most is ők intézték a zenét. Mivel ők jó suli rádiósok most is csak jó zenék mentek. Fél, háromkor valami modern táncosok felléptek. Hát, az elején nem nagyon tetszett, na de utána már nagyon is tetszett.
Egyszerűen fantasztikusak!! Ja, amúgy modern tánc volt, ami nekem általában nem tetszik, de ez kivételesen tetszett. A tánctanáruk is rendesnek nézett ki. Miután befejezték szórólapokat osztottak szét. Mikor, nekem is akart adni az egyik csajszi, akkor mondtam neki, hogy:
- Nagyon jók voltatok!! - mondtam neki elismerően mosolyogva.
- Köszi. - mondta mosolyogva. Mi még Szelivel elmentünk a büfébe kólát venni közben meg elkezdődött a tombola. Minket, ez nem érintett mivel nem vettünk tombolát.
- Szerinted tényleg jók voltak? - kérdezte Szeli.
- Szerintem igen. És tuti, hogy megfűzöm anyut, hogy járhassak! - mondtam neki és meglengettem az orra előtt a szórólapot, amin az volt, hogy Október kilencedikén szerdától lehet járni itt Békéscsabán is.
- Én még nem tudom, majd meglátom. -
- Ahogy gondolod. - vontam meg a vállam. Kint a folyosón még elbeszélgettünk úgy általában mindenről. Mikor, hallottuk, hogy vége a tombolának visszamentünk. A tesi teremben már üvöltött a zene (Avicii-Wake me up) és a táncosok alakítottak egy nagyobb kört és úgy táncoltak. Na, nekünk ez nem nagyon tetszett. Később, amikor a „One day baby” ment akkor mindenki énekelte és közben táncoltunk. Utána már úgy
voltunk, hogy ha a táncosokat mi nem zavarjuk ők se zavarnak minket. Aztán mikor lassabb zene ment akkor az össze lány fiúval táncolt. Még, a táncosok is kiválasztottak fiúkat a suliból és velük táncoltak.
-Na, én biztos nem kösz. - mondtam a lányoknak és velem együtt Szeli és Réka is leült.(Ági Ákossal táncolt, Kitti meg Csabival) Mikor le akartam ülni akkor valaki megfogta a vállam és egy puszit adott az arcomra. Mikor, megfordultam Dávid állt ott. Ezt, úgy vettem, hogy táncolni akar velem, úgy hogy táncoltam vele.
- Jól vagy? - kérdeztem tőle táncolás közben. - Csak mert csütörtökön délután olyan idegesnek tűntél vagy nem is tudom...-
- Jól vagyok. Most már... - mondta és mélyen a szemembe nézett.
- Én...Szeretnék mondani valamit...Nem tudom, hogy te mit érzel...vagy...nem tudom, hogyan mondjam...-
- Mit akarsz mondani?- kérdezte, én meg totál zavarba voltam.
- Szeretlek. - mondtam suttogva. Ő elsőnek lemerevedett. Ezt nem tudtam, hogy mit is jelent. Aztán, megtudtam, hogy mit érez ő. Megcsókolt!!
Én persze visszacsókoltam. Majd, nem elájultam annyira boldog voltam. Úgy, éreztem, hogy mindjárt ki ugrik a szívem a helyéről. Mikor, befejeztük a fél suli minket nézett. Totál, elvörösödtem. Aztán egy másik zene kezdődött (Naughty Boy- La La La) Mikor az ajtóhoz néztem láttam, hogy Dorián is ott állt az ajtónak dőlve és vigyorgott, majd bólintott egy kicsit. Én totál vörösen leültem Szeli mellé, Dávid meg oda ment, Doriánhoz. Na, nem csak mi csókolóztunk. Pár perc múlva már Kitti és Csabi csókolózott. A, történtek után este nem láttam már Dávidot, úgy hogy nem tudom mit gondoljak. A lányok persze ki faggattak, hogy ez most mi is volt. Utána még sokáig buliztunk, és a táncos lányokkal is beszélgettünk és elég rendesek. Úgy, hogy elvoltunk. Olyan este tíz óra környékére értünk haza. Áh ez az este valami hatalmas volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése