2014. április 20., vasárnap

Táncoslány 17.fejezet



Október 11. péntek

- Csősztök. - mondta Nándi mikor oda értünk reggel a sulihoz.
- Sziasztok. - mondtam.
- Cső. - mondta Kitti.
- Hallod Kitti Doriánnal mikor is lesz a randitok? - kérdezte Réka Kittitől.
- Szombaton. - mondta Kitti és ettől egy kicsit zavarba is jött.
- Ki az a Dorián?- kérdezte Ákos.
- Dávid ikertestvére. - mondta Kitti.
- Kinga pasijának van ikertestvére?- kérdezte Ákos meglepődve.
- Aha. - mondta Kitti. Tesivel kezdtünk, de most nem az udvaron, hanem a tesi teremben tesiztünk. Ma kézilabdáztunk, amiben én nem vagyok jó ezért inkább a többiek a kapuba raktak be, (abba viszont nagyon jó vagyok) és hát nem mondom óra végére már úgy éreztem, hogy majd leszakadnak a kezeim olyan erősen dobták a többiek a labdát.
- Lehetséges, hogy eltörtek az ujjaim?- kérdezte óra végén Szeli, aki a másik csapatnak volt a kapusa.
- Tudom, mit érzel!- mondtam neki. Miután, visszaöltöztünk a termünk felé kezdtünk menni, amikor Doriánt láttuk meg.
- Őőő...Ez mit csinál itt? - kérdezte Réka. Kitti meg csak vigyorgott.
- Jól gondolom, hogy szóvá tetted neki, hogy mi lenne, ha beiratkozna a mi sulinkba?-kérdeztem Kittit.
- Aha. - mondta bólogatva.
- Engedjetek légyszi. - mondta Ági sietve, majd beszaladt a lánymosdóba. Mi a többiekkel összenéztünk értetlenül majd bementünk utána.
- Miért szaladtál be?- kérdezte Szeli Ágitól.
- Ákostól bujkálok! Meg őrjít! Folyamatosan a nyakamban van!- mondta Ági.
- Ákos eddig nem Kinga után futott? És te eddig nem azt szeretted volna, ha összejöttök?- kérdezte Kitti értetlenül mi meg csak megvontuk a vállunkat Ágival.
- Aha. Na, jó én most megyek Doriánhoz. - mondta Kitti majd kiment.
- Én meg megyek vagy hallgatózni, hogy mit beszélgetnek Kittiék, vagy Dávidhoz. Amelyiküket hamarabb megtalálom. - mondtam mosolyogva majd én is kimentem. Dávidot hamarabb megtaláltam így aztán az egész szünetet vele töltöttem. Utána rajzunk volt, amit én nagyon szeretek egy részt arra nem kell tanulni, és a tanár úr szerint jól tudok rajzolni.
- Válasszatok, egy embert üljetek össze, és rajzoljátok le őt. - mondta a tanárnúr. Én Szelit választottam így egymást rajzoltuk le.
- Láttad, hogy előző szünetben, hogy rátapadt Dávidra Alexa?- kérdezte Szeli.
- Nem figyeltem. - tényleg nem figyeltem, de ha ez így van, Dávidról tudom, hogy sosem hagyna el pont egy Alexa fajta lány miatt.
- Már bocsi, de Dávid se ellenkezett nagyon. - mondta Réka mellőlünk, aki Kittit rajzolta le.
- Ez hülyeség! Dávid nem hagyna el pont egy Alexa fajta lány miatt!- mondtam nekik.
- Pedig így volt!- mondta már Nándi is baloldalról, aki Csabival volt egy párban.
- Ha egy fiú is észrevesz egy ilyet, akkor már tényleg van valami gubanc. - mondta Réka.
- Én ebbe nem akarok bele szólni, de ez tényleg így volt! Még Dorián is csodálkozott ezen mikor láttuk. De ha szakít veled, akkor remélem, számítasz rá, hogy azt mondom majd, hogy: "én meg mondtam"!- mondta Kitti.
- Tényleg, Dorián akkor most már ide fog járni?- kérdezte Szeli, témát váltva.
- Aha és...- tovább nem hallottam, mert csak arra tudtam gondolni, hogy Alexa mit akar ezzel elérni?Vagy, hogy ez igaz-e, hogy Dávid tényleg ugyan úgy viszonozta, amit Alexa csinált?Nem tudom elhinni, hogy Dávid ilyet tenne! Nem biztos csak a többiek tévedtek. Egész órán csak erre tudtam gondolni. Észre se vettem, hogy közben kicsengettek. Ha, nem szól a tanár úr, akkor tényleg észre se veszem. Volt még egy
Matekunk, aztán két infónk. Matekon dogát írtunk. A legjobb az hibátlan volt Dórié, a második legjobb az enyém egy hibával, a harmadik legjobb meg három hibával Nándié (kipuskázta). Infón, egy blogot kellett szerkeszteni úgy, hogy elvoltunk. Össze vissza hülyeségeket írtunk be a tanárnő meg kiakadt, hogy ilyen figyelmetlenek vagyunk.
-Szia. - mondta ebédszünetben Dávid majd adott egy rövid csókot (ő sem, és én sem szeretünk nyilvánosan "nyalakodni") mikor kijött hozzánk az udvarra.
- Te, Dávid mi volt reggel azzal a csajjal, aki úgy tette magát neked?- kérdezte Dorián, aki ugye mivel már a mi sulinkba jár ezért már ott volt mellettünk az udvaron.
- Milyen csajjal?- kérdezte értetlenül Dávid.
- Alexával. - mondtuk egyszerre Kittivel, Rékával, Tinával, Virággal, Ágival, és Nándival.
- Ja, vele? Semmi csak beszélgettünk. - mondta Dávid.
- És ezt úgy, hogy úgy tettetek, mint ha Kinga ott se lett volna?- kérdezte Tina.
- Mi van? Nem is tettünk úgy, mint ha ott se lett volna. - mondta egyre értetlenebb fejet vágva Dávid.
- Pedig de. - mondtuk megint egyszerre Kittivel, Tinával, és Nándival.
- Nem! Egyáltalán nem. Ugye Kinga, hogy nem tettünk úgy. - mondta Dávid rám nézve. Engem néztek mindannyian, amitől egy kicsit zavarba jöttem. Majd összefontam a kezeimet és kicsit lehajtott fejjel Kitti mellé álltam, aki Dáviddal szembe volt.
- De, úgy tettetek. - mondtam, és őszintén tényleg nem akartam veszekedni, de ezt valahogy meg kell beszélni. De négy szem közt nem akartam, mert én már rég azt mondta volna, hogy inkább hagyjuk, mivel nem szeretek veszekedni. De így, hogy ott volt Kitti és Tina is, akik soha nem hagynak annyiban semmit így van esély rá, hogy kiderítsük.
- Nem, tényleg nem tettünk úgy, és nagyon sajnálom, ha így gondoljátok!- mondta majd elment. Hát erre egyikünk se tudott mit reagálni. Ezután a fiúk próbáltak poénkodni  de nem nagyon ment úgy, hogy inkább elkezdtünk focizni.(Doriánt hamar befogadták, és ő is játszott velünk) Miután becsöngettek, Bernadett tanárnő szólt, hogy mi maradhatunk az udvaron is, ha akarunk, de a terembe is mehetünk, mert nincs itt a nyelvtan tanár (Gábor tanár úr.) így azt csinálhatunk, amit akarunk. Úgy, hogy mi folytattunk a focit. Utána kémiánk volt, amin Nándi elém tolt egy lapot, amire azt írta, hogy:
"Jól vagy? Már, mint ebédszünetben ez a Dávidos ügy..." Miután elolvastam elmosolyodtam, mert jól esett, hogy megkérdezte.
"Köszi, már jól vagyok " írtam neki majd elé toltam a lapot.
"Akkor jó "
- Ebben az évben már most egy csomó lyukas óránk volt. - mondta Nándi miután kicsengettek, és elindultunk haza.
- Ja. - mondta Réka - De én nem bánom!- mondta vigyorogva.
- Én se!- mondta Nándi.
- Szerintem senki sem. - mondtam mosolyogva. Kitti, Dorián, Nándi, és én egy fele lakunk úgy, hogy mi együtt indultunk el haza. Kitti és Dorián elől mentek és valamiről beszélgettek. Mi Nándival hátrébb mentünk.
- Amúgy Dorián, és Kitti akkor most járnak vagy mi?- kérdezte tőlem Nándi.
- Fogalmam sincs. Annyit tudok, hogy holnap lesz egy randijuk és kész. -
- Aha. - mondta. Mi, közelebb lakunk Kittivel úgy, hogy mi hamarabb befordultunk az utcánkba, mint a két fiú. Miután Kittinek sikerült leszakadni Doriántól végre elindulhattunk az utcánkba. Kitti szerintem totál szerelmes és ezt muszáj volt megkérdeznem.
- Jaaj Kinga, azt hiszem, tényleg szeretem Doriánt. - mondta mikor már nyitottam a számat, hogy megkérdezzem, hogy akkor mi van most.
- Sejtettem. - mondtam neki mosolyogva. Ő még áradozott egy sort, hogy Dorián milyen kedves, hogy Dorián milyen jó, hogy Dorián így Dorián úgy...Mikor haza értünk Alina már otthon volt és Kitti neki is elmondta ugyan azt, amiket nekem mondott Doriánról. Én nem igazán akartam még egyszer meghallgatni úgy, hogy felmentem a szobámba és elkezdtem a matek leckét csinálni. Mikor végeztem felnéztem a Facebookra. Egy bejelölésem volt. Kristóf jelölt be (a tánctanárunk fia). Ez fura, mert nem beszéltünk valami sokat, de azért vissza, jelöltem. Bár lehet, hogy összetévesztett Kittivel. Elő fordult már.
- Kingaa mit vegyek fel holnap? Segítened, kell!- mondta Kitti mikor bejött (inkább berontott) a szobámba.
- Megyek pillanat. - mondtam neki majd felkászálódtam a babzsákomból és át mentem a szobájába.
- Amúgy...- kezdtem közben az egyik pólóját a kezembe vettem és megnéztem. - Téged bejelölt a Kristóf?-
- Nem miért? Téged, igen?-
- Aha, az előbb igazoltam vissza. Arra, gondoltam lehet össze kevert veled. -
- Nem hiszem. Mert mikor táncon voltunk akkor eléggé nézett téged. - mondta mosolyogva.
- Szerinted bejövök neki? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Lehet. De amúgy akkor Dáviddal most mi a helyzet?-
- Semmi ebédszünet óta semmi. - ezt a témát le is zártuk ennyivel, közben meg találtam a neki megfelelő ruhát. (Converse cipője cső farmer, fekete ujjatlan póló, fölé a fekete dzsekije.)
- Hova mentek holnap randira?- kérdeztem.
-A Centerbe van, egy pizzázó oda megyünk. Miért?-
- Ja, semmi csak úgy kérdeztem. Mert holnap megyek könyves boltba meg össze visszavásárolgatni és nem akarok majd zavarnia-
-Ja oké, nekem mindegy-még kiválasztottuk, hogy melyik ékszereket vegye fel meg, hogy milyen smink meg ilyenek aztán vissza mentem a szobámba. Este még Kittivel megnéztük a The Vampire Diariest de aztán elment aludni, mert nem akar nyúzottan kinézni holnap. Én még Málnával filmeket néztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése