2014. április 12., szombat

3.Fejezet

MANUELA | via Tumblr
-Zene-




Reggel mikor felkeltem valami oknál fogva boldog voltam és nagyon akartam suliba menni. Na, ez nem tudom miért volt. Általában ha suliba kell mennem mindig morcos vagyok.
Reggel Dani már nem volt otthon csak anyu és Kitti. Kitti még nagyban aludt mikor én már felkeltem és fel is öltöztem. Csak, hogy amíg nekem kel vagy fél óra arra, hogy aránylag jó kinézetet öltsek magamra, ő addig kb. tizenöt perc alatt elintézte és ráadásul a sminkje és a haja makulátlan. Jó neki. Mikor elindultunk útközben elkezdett faggatni, hogy ki tetszik... A lányok mindig ezt kérdezgetik de én most senkibe se vagyok szerelmes. Minek annak lenni folyton? De persze ők azon az elven vannak, hogy egy lány mindig legyen szerelmes. Kitti és Szeli folyton szerelmesek, viszont amíg Szeli ezt kimutatja, addig Kitti nem.
Mikor a sulihoz értünk akkor Szeli már ott volt és Ági, meg Réka is. Ági nagyon jó barátnőm volt a nyáron. De most inkább már Szeli és Kitti (azon kívül hogy ikertestvérem egyben jó barátnőm) vagy is hát Szelivel nem tudom ez inkább ki alakuló félben van.
- Sziasztok, na milyen volt az ott alvós buli Dórinál? - Kérdezte Alexa mikor oda jött hozzánk (Alexa tizenegyedikes). Apropó ott alvós buli. Aztán még kb fél hét körül mindenki haza ment mivel hogy Dórinak a szülei hamarabb mentek haza mint tervezték, és ők nem ilyen bulira gondoltak. De semmi gond. Zsolti haza kísért minket és Szelit is. Elég sokat beszélgettünk. Hmm...
- Szia Alexa. A buli nagyon jó volt! - Nem hiszem hogy a részleteket nekem kéne elmesélnem.
- Szia Kitti, mizujs? - Kezdett nyalizni Alexa Kittinek is.
- Szervusz Alexa! Viszlát Alexa! - Azzal meg fogta magát, megfordult és bement a suliba.
- Ennek mi baja? - Kérdezte tátott szájjal Alexa.
- Szerintem te. - mondtam neki és én is bementem Kitti után.
- Szegény Alexa, kezdem megsajnálni. - suttogta a fülembe, vigyorogva Szeli mikor beértünk a folyosóra.
- Én nem. -mondta Kitti, erre már én is elvigyorogtam.Mikor kimentünk az udvarra ott volt egy kutya és hát persze, jó kamaszokhoz híven meg támadtuk szegényt, de nagyon Ágihoz és hozzám akart jönni. Elsőnek nem tudtam miért de aztán eszembe jutott. Ez az a kutya amit Ágival kb két és fél hete meg akartunk tartani csak aztán rájöttünk, hogy már van gazdája.
- Te Ági! Emlékszel erre a kutyára? - kérdeztem vigyorogva.
- Nem, nem ismerős. - ráncolta szemöldökét.
- Pedig kb. két és fél hete még meg akartuk tartani. - kuncogok fel.
- Ja, tényleg most már emlékszem.- mondta és ő is felnevetett.
- Ezek miről beszélnek? - Kérdezte suttogva Kitti Szelitől.
- Nem tudom.- mondta Szeli szintén suttogva. Mintha ufók lettünk volna, úgy beszéltek...
- Kinga tudnánk beszélni? - Kérdezte Csabi.
- Persze. - állok fel guggoló helyzetemből.
Csabival félre mentünk de nagyon úgy tűnt mint ha zavarba lenne.Nem tudom miért.
- Na mond.-kezdtem mert úgy gondoltam nem igazán fogja elkezdeni.
- Arra gondoltam...Hogy...Talán... - A csengőt hallottunk és Matekkal kezdtünk úgy hogy inkább siettem be mert nem akartam elkésni így is utál a tanárnő, így hát Csabi nem tudta elmondani amit akart. Mikor a tanárnő bejött rögtön a táblához ment, hogy írjon fel feladatokat. Aztán csodák csodájára nem engem hívott ki a táblához, hanem Bencét. Miután befejezte Bence utána elkezdet a tanárnő diktálni amit hála a jó égnek, nem kellet leírni csak megjegyezni. Ági kikéreckedet a mosdóba mikor a tanárnő szeme megakadt rajtam. Gondoltam a táblához fog kihívni, de Ági akkor kéreckedet és utána meg valaki hívta telefonon a tanárnőt. Ahogy Ági elsétált előttem rám kacsintott vigyorogva. Vagyis ez azt jelentette, hogy direkt kéreckedett ki mert gondolom látta a tanárnőn, hogy kiakar hívni, hogy jól leégessen ahogy szokott... Eszembe jutott, hogy tavaly is ugyan ezen a napon ugyan ezt csinálta szintén matekon, hogy megmentsen. Attól fogva legjobb barátnők voltunk. És ameddig ő rendületlenül a barátnőm volt addig Szeli és Réka nem voltak mellettem. Most meg Ágit úgy elhanyagoltam mert, hogy Szeli és Réka végre "befogadtak". Jajj, bűntudatom van.- Szigeti, megismételné amit mondtam? - kérdezte a tanárnő mikor feleszméltem a gondolataimból. Mögülem Kitti súgott. Jaaj de szeretem ezt a lányt! Mindig segítünk egymásnak amikor tudunk.
- Persze tanárnő. - mondtam, aztán elkezdtem ismételni amit Kitti súgott hátulról. És jól.
- Rendben megúsztad. - felelte szikrákat szóró szemekkel majd megfordult és kiment a folyosóra. Gyorsan hátra fordultam Kittihez és azt suttogtam neki, hogy: "Köszi!". Aztán hála a jó égnek kicsengettek. A nap többi részében nem volt semmi különös, na de ami utolsó óra után (hetedik óra után) történt az nem semmi. Mikor ki léptünk az ajtón Szelivel, Kittivel, Ágival és Rékával akkor vettük észre, hogy Alina (a nővérünk) meg pillantott minket és átakart jönni az úton. És akkor...hirtelen előkerült egy kocsi és elütötték. Mi Kittivel odaszaladtunk rögtön. A többiek meg lefagytak.
- Hívjatok már mentőt!!-Kiáltotta Kitti hisztérikus állapotban. Én meg nem mertem megmozdítani Alinát nehogy még nagyobb kárt tegyek benne. Persze az iskolából senki nem hívott mentőt csak a portás mikor látta, hogy Alina a földök fekszik az út közepén. A kocsi ami elütötte az meg tovább hajtott. Mikor megérkezett a mentő akkor anyuékat is már fel hívtuk, vagy is nem mi hanem az osztályfőnökünk. Kitti zokogott, én próbáltam vissza tartani de nem nagyon ment. Így aztán valami zokogó-fulladó féle hangok jöttek a torkomból. A kórházban azt mondták, hogy rögtön meg kell műteni különben meghal. Természetesen rögtön meg is kezdték műteni. Ami időt ott töltöttünk olyan volt mint egy örökké valóság. Talán az is volt. Amikor kitolták a műtőből szegénykém olyan fáradtnak tűnt. Az altató valószínüleg még hatott. Nagyon-nagyon remélem hogy jól lesz! Amikor már indultunk haza olyan tíz óra körük akkor kaptam egy SMS-t, ez állt benne :

"Remélem a nővéred jól van! Jó éjt D."

Nem tudom ki volt nem volt még elmentve a szám de mikor meg mutattam Kittinek ő rögtön tudta a választ.
- Jaj már Kinga, még dög fáradtan is rögtön tudom, hogy ki. -sóhajtott fáradtan - Hát a hetedikes Dávid. - Én egy kicsit lesokkolva (azt nem tudom, hogy az SMS-től vagy a fáradtságtól) álltam a kezembe a telefonommal.
-Jó éjt Kinga, jó ledöbbenős-álmodozós éjszakát. - mondta Kitti nyomott egy puszit a homlokomra azzal bement a szobájára és ledobta magát az ágyra. Az ajtót be se csukta annyira fáradt volt, pedig beszokta. Én mielőtt bementem volna a szobámba becsuktam az ajtaját és még lementem egy kóláért a konyhába. Amikor felmentem a szobámba el köszöntem anyutól és jó éjt kívántam (a kólát a pulcsim alá rejtettem, mert nem szereti ha este iszok ilyet) aztán elmentettem Dávid telefon számát a telefonomba, és vissza írtam neki.
"Hát nem nagyon meg kellet műteni de azért köszi. Jó éjt"
És a kezemben a telefonommal aludtam el, és nem tudom miért de egy kicsit örültem még azok után is ami történt.A kólát meg meghagyom reggelre.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Meg tudnád mondani, hogy mi Dobos Dóra (vörös hajú lány) neve? Nagyon sokat segítenél vele..
    Kérlek nálam jelezz vissza, a chatemben! http://paperclipbycm.blogspot.hu/
    Előre is köszönöm! :) xoxo

    VálaszTörlés