2014. november 24., hétfő

Trailer (Na, még se vagyok én annyira béna)


Sziaaaztok Dráágáák!! :) Igen jó kedvem van, mert miután már majdhogynem a földhöz csapta a gépem idegességemben, végül sikerült megcsinálnom a Trailert. :) (Hozzá tenném, este fél hétkor kezdtem, és most ese fél tíz van) Szégyellem magam mert így egy kis ízelítőt adok nektek a további részekből. :) :3
Szóval a lényeg, hogy ez a Trailer, ami sikerült megcsinálnom, és ha Ti is szeretnétek akkor írjatok komit, és megbeszéljük. :) Nem kötöm ahhoz, hogy hány féliratkozója van. Bárkinek csinálok!! :)
Remélem tetszik! :)
Puszii Drágák! :)

4 megjegyzés:

  1. Először is, úgy teszek, mintha nem is láttam volna...de csak miután végeztem ezzel a komival. Annyira boldog voltam, hogy igazam volt Nándival kapcsolatban! Aztán meg elcseszted a kedvem...most komolyan? Mire összejönnek, Kinga elmegy, s kap magának egy új srácot? Hmm...Szegény én! Ettől függetlenül kiváncsi vagyok, hogy mi lesz még ebből! xoxo IL :****
    U.i: #TeamNándi :* :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott a kérdés: Vajon lehet barátságból szerelem? :) Szóval még nem biztos.. :D (Azt hiszem már direkt húzom az idegeid :D ) Hát... Úgy néz ki Kingát ilyen "kapós-csajnak" írtam ha már három pasi is a nyomába lesz. :D Sietek a kövi résszel, és megpróbálok nemcsalódást okozni! :)
      Puszii! :** <3
      U.i: #TeamDani:D (Az én bátyámról mintáztam, szóval mikor írom a karaktert mindig röhögök egy sort. :D És nagy részét valóban megteszi tesóm.. :D
      Valóban nem kellemes a falnak menni szó szerint! Tapasztalatból beszélek. :D )

      Törlés
  2. ÚÚÚÚÚhhhh. ez annyira, de annyira ó lett!!! :D <3 Best BLOGGERR!!!! <3

    VálaszTörlés