2014. november 23., vasárnap

Cukorborsók!

Cukorborsóim! (Na ezt se tudom, hogy honnan vettem..Valószínűleg a bátyámtól. :D ) Kingáéknak már csak kettő-három (én se tudom pontosan) napjuk van karácsony napjáig. Nekünk pedig holnap lesz, hogy kereken egy hónap még. Nos,hát az van, hogy a kötelező olvasmányt még nem olvastam el, azt hiszem a 150. oldalon tartok, a közel 500 oldalas könyvből.. Aztán meg a karácsonyi ajándékokat kell venne/készítenem.. Bele kéne húznom egy-kető tantárgyból..
Szóval ezt a pár napot a sztoriban úgy húzom ahogy csak tudom, egy hónpon keresztül, hogy ha már karácsony napi részt írom legyen egy kis karácsonyi hangulatom nekem is, és remélhetőleg a hó is hamar esni fog, hogy jobb legen!
És hát őszintén szólva egy ideig/ pár napig nem is leszek képes írni. Akadtak... "nézet eltéréseink" a "barátnőimmel".. Mondhatni úgy is, hogy hatalmasat csalódtam bennük, és most nem igazán kedveljük egymást, de valami oknál fogva ők meg akarják beszélni, holnap. De én már biztos vagyok , hogy ennek a barátságnak itt van a vége!!
Nos igazából erre kíváncsi leszek... De nem erről akartam írni, vagy sajnáltatni magam!

Szóval a lényeg az, hogy mostanság húzni fogom a részek tartalmát!
Ennek indoai:
- Ki kell olvasnom a rohadt unalmas kötelező
- Hogy a karásonyi részhez meglegyen a hangulat

- Karácsonyra észülődés
- Tanulás(!!)
- Több történetet írok, és azokhoz most nagyobb az ihletem, ezt pedig nem akarom  erőltetni, mert akkor béna lesz.
- Az utolsó rész csak úgy beugrott, és most azt írom, és előre szólok szerintem nagyon jó lesz! :D

- És az utolsó, és legjobb okom, mert Dága barátnőim voltak olyan kedvesek és körülbelül olyan érzést kellettek bennem,mint ha tűsarkúban végigsétáltak volna a lelkemben... Azt hiszem ezzel mindent elmondtam..!!
Ja, és csak mondom!;
Lányok! A csokinál jobb barátot soha nem találsz! Nekem elhihetitek főleg ez a hétvége után! Szerelmeteknek meg végképp tökéletesek!Édesek, finoma, és még kockáik is vannak! :D Remélem nektek jobban telt a hétvége és a barátaitokat is jobban megválogatjátok!
Puszi Drágáim, és legyetek rosszak! ;) <3

2 megjegyzés:

  1. Jó olvasást, a baromi unalmas könyvhöz... Sajnállak a barátnőid miatt, de igy legalább megtudtad, hogy milyenek...Tanulj, nehogy a blog miatt szard el a jegyeid! Várom a kövi részt, de még tudok várni! Amúgy egyetértek a csokiban! xoxo IL :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! :) Hát jaa, a csokik a barátaink xd :D Igyekszem írni majd azért!! :D :*
      Puszii

      Törlés